Spørgsmål:
Hej brevkasse, mi kæreste vil gerne udøve pegging men jeg synes ikke det vil være rat da jeg ikke vil have en pik i anus, jeg vil gerne gøre min kæreste glad og tilfreds, hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål!
Det er helt normalt, at man kan have lyst til forskellige ting i et forhold. Bare fordi, at din kæreste har lyst til noget, så betyder det ikke, at det er noget du skal gøre. Faktisk så tænker vi, at I begge er gladest hvis I begge ved, at dét I laver sammen, er noget I har lyst til at lave! Vi tænker også, at du kan tilfredsstille din kæreste seksuelt på alle mulige andre måder. Det kan være, at dette er en mulighed for at åbne op for en snak om hvad I ellers har lyst til at udforske med hinanden.
Vi håber, at du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen, eller kontakte en rådgiver på vores chat og/eller telefon. Vi har åbent på alle hverdage mellem kl. 15 og 19, og vores telefonnummer er: 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien