Spørgsmål:
Hej har i nogle hjemmesider hvor man se kvinde bryster jeg elsker bryster selvom jeg er gift med en dejlig mand som jeg elsker meget højt ved måske godt det er lidt pinlig jeg elsker også lege med babser??

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Det er dejligt at høre at du er glad for bryster, men vi må desværre ikke henvise dig til nogle hjemmeside, hvor du kan finde billeder/videoer af kvinders bryster. Du kan selv prøve med en hurtig google søgning, så kan du forhåbentligt finde noget. Derudover kan det være at du deler din begejstring for bryster med din mand? Så kan I jo overveje om det er noget I skal prøve at søge efter sammen. Det er helt i orden at man både som kvinde og mand har en interesse for bryster.
Vi håber du kan bruge vores svar til noget. Du er velkommen til at skrive herind igen eller gøre brug af vores chat eller telefon (70202266) i hverdage 15-19.
Mvh, Sexlinien xx20