Spørgsmål:
Min kæreste vil gerne lave 69 men jeg ved slet ikke, hvordan man gør og synes det er lidt grænseoverskridende at sidde på hans ansigt og at han er så tæt på min røv

Svar:
Hej med dig, og tak for dit spørgsmål!
Det er helt normalt, at der er nogle sex-stillinger, man ikke ved, hvordan man gør. Hvis ikke man har prøvet det før, hvordan skulle man så vide det?
Når det er sagt, kan man selvfølgelig undersøge sagen lidt, hvis det kan gøre én tryggere. På denne her hjemmeside: https://www.nrk.no/spesial/sexguide kan man se billeder fra en masse forskellige stillinger. Der kan man også se billeder af, hvordan 69-stillingen kan se ud. Hvis du ikke har lyst til, at være ovenpå din kærestes ansigt kan du jo ligge nederst eller I kan begge ligge på siden?
Du kan også prøve, at tale med din kæreste om dine tanker, måske har han nogle perspektiver, der kan berolige dig?
Samtidig vil vi sige, at du jo ikke skal gøre noget, der er for grænseoverskridende eller ubehageligt for dig. Så hvis du kan mærke, at du ikke har lyst til 69 lige nu, så behøver du ikke. Du kan måske tænke over, om der er nogle seksuelle ting, som du synes virker frække og gerne vil at prøve, og dele dem med din kæreste. Det kan jo være I finder noget, I begge har mega meget lyst til?
De bedste hilsner,
Sexlinien XX11