Spørgsmål:
Hej, Når min kæreste rør mig i skeden og han finder det helt rigtige sted hvor det er virkelig dejligt så begynder mine ben nogle gange at vibrere/ryste lidt. Er det normalt?

Svar:
Hej med dig
Det lyder helt normalt og rigtig rart, at din kæreste får dig til at have det sådan. Ens krop kan godt ryste lidt, når man får en orgasme. Man får typisk en orgasme ved at blive rørt/stimuleret rigtig godt. En orgasme kan føles vidt forskelligt og kan fx føles som en rysten gennem kroppen, et dejligt jag eller noget tredje. Typisk er man ikke rigtig i tvivl, hvis man har prøvet at have en orgasme. Men man kan også godt ryste lidt i kroppen, hvis man bare nærmer sig en orgasme - altså hvis noget bare føles super dejligt.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Mvh Sexlinien