Spørgsmål:
Hej dreng på 18, jeg ar over en længere periode snakket meget sammen med min nabos hund, mine naboer er begyndt og syntes det er mærkeligt når jeg kommer over for at putte med deres hund. Har enlig kun et spørgsmål, er det mærkelidt at jeg tænder på den. Elsker når den gnubber dens numser op af min penis.

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål.
Når mennesker tænder på dyr kalder man det for zoofili. Vi har ikke noget præcis tal på, hvor mange mennesker der tænder på dyr, men du er i hvert fald helt bestemt ikke den eneste, selvom tallet sandsynligvis ikke er meget højt. Mennesker kan tænde på alverdens forskellige ting, og der er ikke noget galt i at tænde på dyr. Man kan sjældent styre hvad man tænder på. Men I Danmark er det forbudt ved lov at have sex med dyr. Argumentet er at dyr jo ikke selv har mulighed for at sige til og fra, og derfor betragtes det som et overgreb mod dyret. Du kan altså ikke dyrke sex med din nabos hund.
Er du i tvivl om noget, eller har du brug for mere dybdegående rådgivning er du meget velkommen til at kontakte os igen. Vi har udover brevkassen også en telefonlinje og en chatrådgivning. Åbningstiden er alle hverdage fra 15-19. Telefonnummer: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien