Spørgsmål:
Jeg har haft sex med 29 forskellige fyre over en årrække fra jeg var 13 år og til nu hvor jeg bliver 18 år lige om lidt. Jeg følger mig klam og billig, men alligevel bliver jeg ved. Har i et godt råd?

Svar:
Hej!
Tak for dit spørgsmål.
Du er helt sikkert ikke den eneste med den følelse, men der er slet intet galt i hvor mange vi har sex med. Det er jo egentlig bare et tal. Nogle kan godt lide at have sex med den samme, andre foretrækker forskellige. Det er der jo som sådan ikke noget rigtig eller forkert ved. Nogle gange har vores samfund en tendens til at udskamme piger for noget, hvor det er sejt for drenge - har du overvejet om synet på sex måske har påvirket dit syn på det? Hvis du havde været en dreng, havde du så følt at du var klam og billig?
Det er svært at læse om du gerne vil fortsætte med at have sex eller om du egentlig har lyst til at lade være, men ikke kan? Det kan måske også være du ikke helt selv ved det, men måske du kan mærke efter på dig selv og finde ud af det?
Noget andet vi kunne være nysgerrige på er hvordan denne følelse er opstået? Er der nogen der har kaldt dig klam eller billig?
Uanset hvad, så vil vi gerne slutte med det vi startede med: du er ikke klam eller billig!
Dit spørgsmål lægger op til en længere samtale, så måske du kunne overveje at skrive eller ringe ind til os? Vi har åbent fra 15-19 alle hverdage. Vores nummer er 70 20 22 66.
Mvh Sexlinien, xx128