Spørgsmål:
Hej, Kæresten og jeg diskutere hele tiden på det sidste, jeg har overvejet at skride fra hende. Hun er slet ikke min type. Hun siger jeg slet ikke snakker med hende. Hvad skyldes det? Vi snakker da sammen med hun siger at jeg ikke fortæller hende hvordan jeg går og har det. Hvad jeg føler inden i. Har i gode råd?

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål! :)
Vi kender ikke til din kærestes og dit forhold, og derfor kan vi heller ikke svare på, hvad din kæreste mener, når hun siger at du ikke snakker med hende. Det kunne godt lyde som om, at I har nogle grundlæggende problemer i jeres kommunikation. Måske skal du sætte et par dage af, hvor I lige får et break fra hinanden, og du får tid til at genoverveje jeres forhold. Ud fra hvad du skriver, virker du i hvert fald vred eller irriteret på hende, måske du føler dig presest? Der er også bare en del par, der når forelskelsesfasen går over, finder ud af, at de er så forskellige, at det kan være svært at opretholde et godt og sundt parforhold.
Du kan også se, om der kan være andre ydre årsager til, at diskussionerne går amok for tiden?
Vi håber at I finder den bedste løsning for jer begge.
Hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive igen. Det er du naturligvis uanset hvad. Du kan også ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem 15 og 19. Telefonnummer: 70 20 22 66
De bedste hilsner Sexlinien