Spørgsmål:
Jeg ville gerne være anonym Men da jeg havde samleje med min dame Efter en uge syntes jeg hendes fisse var spredt helt ernomt og hun sagde det var fordi hun var liderlig Og jeg tror hun har haft samleje med en anden.

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål! Du er altid anonym, når du kontakter Sexlinien - hvad enten det er på chat, brevkasse eller telefon. Vi har ikke adgang til nogle af dine oplysninger, udover hvad du selv vælger at give. Så ved du det til en anden god gang. :-)
En fisse, eller skeden, kan ikke ændre størrelse, fordi at man har haft sex. Den kan derimod - som din kæreste også nævner, udvide sig, hvis man er meget våd eller liderlig. Det er kroppens måde at gøre samleje mere behageligt og nemmere. Skeden er en muskel, så det vil sige at den altid vil trække sig sammen igen efter man har haft samleje. Grunden til at en skede f.eks. kan virke slappere efter fødsel, er fordi at muskulaturen er blevet udvidet utrolig meget, og derfor kan det tage noget længere tid for musklerne at trække sig sammen igen. Dette er ikke tilfældet med en penis, da ingen penisser når i nærheden af samme størrelse som et babyhoved. Så der er ingen grund til at tro, at din kæreste har været i seng med en anden, på baggrund af hvordan du synes hendes skede føles.
Vi håber at du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også altid ringe, eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores telefonnummer er: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien