Spørgsmål:
hvordan ved jeg om jeg har en kæreste? hjælp mig ved sku ikke helt hvad fuvk jeg har gang i har men det er lidt funny

Svar:
Hej med dig.
Når man har en kæreste, er det noget som begge parter er blevet enige om. Nogle gange kan det være svært at tage den snak, hvis man er usikker på, om den anden er samme sted.
Der kan også være en periode, hvor to mennesker prøver at være lidt sammen, for at se an om man med tiden, har lyst til at blive kærester med hinanden.
Hvis du ser en, og er i tvivl om, hvad I er, så kunne det være, at det var tid til at tage den samtale? Du kan starte med at finde ud af med dig selv, hvad du selv har lyst til med personen. Og når du har fundet ud af det, kan du sige det og spørge hvordan personen har det med dig.
Håber at du kunne bruge svaret til noget. Hvis du har brug for yderligere råd eller samtale, er du meget velkommen til at skrive herind igen eller ringe til os på telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Bh xx136