Spørgsmål:
Hej jeg er en dreng på 16, jeg går på 1g på gym der er en pige i min klasse men jeg er bøsse, og jeg sutter hendes kærstes pik ofte efter skole og i skole men hun ved det ikke, og ved ikke hvordan jeg skal sige det til hende.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål,
Vi kan desværre ikke fortælle dig, hvordan du kan sige det til din veninde, da det kræver lidt flere oplysninger. Du kan kontakte os på telefon eller chat alle hverdage mellem 15-19, hvis du ønsker at vi hjælper dig med det. Hvis du ønsker at fortsætte dit venskab med hende, vil vi dog anbefale dig at være ærlig og fortælle sandheden. Samtidig bør du gøre dig klar på, at hun naturligt nok vil blive vred og ked af det. Det kan resultere i, at I ikke ses i en periode.
Hvis du beslutter dig for, at du ikke ønsker at fortælle det til din veninde, kan du i stedet stoppe med at være sammen med hendes kæreste.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner,
Sexlinien