Spørgsmål:
Hvordan ved jeg, at jeg er forelsket i en dreng, og om han kan lide mig tilbage? Og hvad gør man efter første gang med Sex?

Svar:
Hej med dig, tak for dit spørgsmål,
Mange oplever forelskelse som "sommerfugle i maven" og hvor man går rundt og ikke kan lade være med at tænke på personen.
Det er aldrig helt nemt at vide om en anden person kan lide én. Men et godt tegn er, hvis han virker interesseret i dig og gerne vil bruge tid sammen med dig.
Det sidste spørgsmål fortolker vi som at du spørger ind til hvad man gør lige efter man har haft sex med nogen. Efter man har haft sex synes mange det er rart at ligge lidt tæt sammen og kramme og snakke sammen. Man kan både snakke om hvad man synes var rart mens man havde sex eller snakke om alt muligt andet.
Held og lykke med det!
Du er altid velkommen til at skrive ind på Sexlinen eller ringe på tlf. 70202266 i hverdage mellem kl. 15.00-19.00.
Kh Sexlinien