Spørgsmål:
min kvinde har været sammen med andre hun havde ikke sin mødom mens vi mødtes og det er virkelig nedern for mig fordi jeg tænker over det

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål.
For nogen personer, har det betydning, at man "gemmer sin uskyld" til den partner, man bliver gift med. Men om man følger det, eller lever efter noget andet, er et personligt valg. Sex kan have meget forskellig betydning for mennesker. For nogen kan det handle om tilfredsstillelse, mens det for andre kan handle om kærlighed og intimitet. Og meget andet.
Mødommen er heller ikke noget, man kan se. Måske du har hørt om mødomsmyten, som beror sig på, at man i gamle dage troede at mødommen var en hinde, der dækkede skeden, og som sprang, første gang man havde sex. Sådan forholder det sig ikke. Mødommen kan ikke nødvendigvis mærkes eller ses, og ændrer ikke udseende eller går i stykker ved samleje. Læs evt. denne emneside omkring mødommen: https://www.sexlinien.dk/emneside-piger-kvinders-kroppe/moedommen?mode=detail&RowId=SID=117904.
Vi håber I kan finde en løsning, så I begge to har det godt i jeres forhold. Det er ikke muligt at ændre på det liv, man har haft før, man mødte hinanden. Hvis hun har været sammen med en anden, betyder ikke, at den kærlighed I deler nu, ikke er ægte.
Hvis du har flere spørgsmål, eller har brug for at snakke mere om ovenstående, er du også velkommen til at ringe herind på 70 20 22 66 eller skrive på chatten hverdage mellem 15-19.
Bh fra Sexlinien xx136