Spørgsmål:
Hej. Jeg har modtaget et handjob af en pige, kan jeg være smittet med klamydia, gonore, eller syfilis ved dette? På forhånd tak for svar.

Svar:
Hej
Klamydia, gonore og syfilis smitter ved slimhindekontakt eller igennem sekreter. Det er derfor usansynligt at blive smittet med de sygdomme ved at få et handjob. Det kan dog ikke udelukkes, hvis nu vedkommende har klamydia, rørte ved sig selv først og direkte herefter rørte ved dig. Du kan også læse mere om klamydia her.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers kan du ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15-19. Telefonnummeret er 70202266
Hilsen Sexlinien, XX101