Spørgsmål:
Hey jeg er startet mit første sexuelle forhold med en pige for nyligt, vi har været sammen et par gange. Doggie er virkelig sjovt for os begge to, men jeg har lidt et problem med at hendes siddeknogle som har en tendens til at spide mig, hvilket er tæmmelig ubehageligt. Jeg har lidt det samme problem når hun er ovenpå. Er der et smart løsning til det her problem eller er det bare et spørgsmål om at øve hvilken vinkel man har og hvor man ligger sin vægt?

Svar:
Hej med dig
Som du selv skriver, handler det om at finde den rigtige vinkel. Du kan ikke gøre så meget andet end at fortælle din partner, at hendes siddeknogler generer dig. På den måde kan I begge prøve at finde den rigtige vinkel. I kan også prøve at ændre på tempoet. Nogle gange kan man komme til at støtte for hårdt og for hurtigt, og det kan være ubehageligt for jer begge. Så alt i alt skal I finde den vinkel, tempo og stilling som passer til jer.