Spørgsmål:
Hej jeg er en pige på 14. Jeg har tænkt over den dag jeg en dag skal sutte en pik og jeg syntes at tanken om at nogle skal sperme mig i munden gør mig dårlig tilpas. Er det normalt at han har et kondom på mens man gør det ?

Svar:
Hej!
Tak for dit spørgsmål.
For at besvare dit spørgsmål, så kan han sagtens have et kondom på imens hans pik bliver suttet. Hvis du synes det er rarest for dig, så er det helt i orden at sige det.
Generelt kan man sige, at sex (uanset om det er i munden, skeden eller andre steder) altid skal være noget begge har lyst til. En fyr kan sagtens mærke når de er ved at sperme, og kan nå at få deres pik ud af din mund inden at de spermer. Så hvis du ikke vil have det i munden, så er det helt fair og noget de skal respektere.
Husk at du ikke behøver sutte pik, hvis du ikke har lyst eller er klar til det. Der er mange andre måder man kan være intime/have sex på og det vigtigste er, at du er tilpas i det I laver sammen.
Vi håber at det var svar på dit spørgsmål. Du er velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15.00 – 19.00.
Mvh Sexlinien