Spørgsmål:
Min kæreste har lige fået en hormonspiral og jeg som er (m) er bange for det kommer til at gå udover mit testosteron niveau når vi har sex

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål,
Hvis vi har læst dit spørsmål korrekt, er du i tvivl om, hvorvidt din sexpartners hormonspiral kan påvirke dine egne hormoner. Til det er svaret nej. Der er ingen grund til at være bekymret for dit testosteron niveau, fordi din kæreste har spiral.
Vi håber at du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også ringe eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores telefonnummer er 70 20 22 66
Hilsen Sexlinien, xx117