Spørgsmål:
Hvordan onanere man bedst såen prøver altid finde de bedste videoer af nogle jeg kender som har bare en top på såen nogle jeg har gået i klasse med eller mine venners mødre som er ret dejlige og synes aldrig det er en fantastisk følesle når man er færdig det jeg kender ikke de bedste videoer man kan øre det til på porno hjemmesider eller noget måske er jeg blivet træt af at se såen noget der og et andet spørgsmål hvordan onanere man bedst såen kom med alt måske noget mna ik selv skal bruge hænderne til måske noget hjemme lavet eller en bedre teknik med hænderne og noget godt man kan se imens

Svar:
Hej, og tak for dit spørgsmål
Hvordan man onanerer bedst, er et svært spørgsmål at svare på, da det er meget individuelt, hvad man kan lide. Vi kan desværre ikke give dig konkrete videoer eller hjemmesider, du kan gå ind på og se, men du kan her læse mere om onani, og hvad du eventuelt kan prøve af. Der er rigtig mange måder at variere sin onani på som dreng – ikke alle måderne handler om at røre pikken. Drenge kan også onanere ved at røre sig selv andre steder på kroppen, hvor det føles godt, fx brystvorterne, testiklerne, endetarmsåbningen og inderlårene. De kan også bruge sexlegetøj, når de onanerer. Der findes ikke regler for, hvad der er normalt eller ikke normalt. Onani handler om at gøre det, der føles godt, så man må prøve sig lidt frem.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx139