Spørgsmål:
Hej, Min kæreste og jeg har nu oplevet 2 gange at han tisser/sprøjter når jeg rører et stykke tid ved hans pikhoved. Det er ikke så tykt som sæd er men det er heller ikke tis for det hverken lugter eller er gult. Det er gennemsigtig og der kommer en del ud som hvis han skulle tisse. Det er aldrig sket under sex, kun når jeg stimulere hans pikhoved. Han beskriver selv at når han “sprøjter” så føles det ikke som at komme og han kan faktisk ikke mærke det kommer inden det er “for sent” Jeg har googlet om præ sperm hvilket det ikke virker til at være da mængden er så stor og det bør heller ikke være “tynd sæd” fordi de gange det er sket er der mindst 24 timer siden han er kommet Jeg vil gerne forstå hvad det er der sker … ?

Svar:
Hej med dig og tak for dit spørgsmål!
Det er lidt svært for os at vurdere hvad det kan være desværre. Umiddelbart ville vi sige, at det nok er en stor mængde præ sæd, eller simpelthen en form for ufrivillig vandladning, der er udløst af stimulationen på pikhovedet. Men vi kan simpelthen ikke sige noget med sikkerhed. Vi vil derfor råde ham til at tage et smut til lægen – bare for en sikkerhed skyld. Din kæreste er også meget velkommen til at kontakte os.
Det kan han gøre på chat eller telefon 70 20 22 66
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19
Mvh Sexlinien XX21
Pige/Kvinde på _ år