Spørgsmål:
Hej jeg onernere en Vang i mellem men det er som om at min skede er helt lukket fordi at jeg kan ikke få mine fingere op!! Hjælp

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål.
Måske føler du, "at din skede er lukket", fordi du spænder op - altså ikke slapper af, når du gør det. Og måske spænder du op, fordi det føles lidt ubehageligt? Det kan også være fordi, at du måske ikke er helt våd nok. Der kan det hjælpe at prøve med glidecreme. Det kan man blandt andet købe på apoteket.
Og ellers kan man også prøve at onanere ved at stimulere klitoris udefra.
Vi håber det var svar på dit spørgsmål. Hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at skrive på chatten eller ringe herind på 70 20 22 66 på hverdage mellem 15-19.
Hilsen Sexlinien xx136.
Pige/Kvinde på _ år