Spørgsmål:
Hej Jeg har overvejet om det er farligt at give finger hvis man har neglelak eller shellac/negleprodukter på? Altså kan det skade noget inden i?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Umiddelbart er der ikke noget farligt ved at give sig selv eller andre finger med shellac på. Selvfølgelig er det vigtigt at sørge for at det er ordentligt tørret ind/størknet inden man giver finger, men så længe det er tilfældet er der intet farligt ved det. Generelt er det selvfølgelig en god ide at have god hygiejne på fingrene/hænderne inden man giver finger, så altid en god ide at rense sine negle/vaske hænder inden.
Håber det gav dig svar på dit spørgsmål. Husk du altid er velkommen til at skrive herind igen eller gøre brug af vores chat eller telefon (70202266) i hverdage fra 15-19.
Mvh, Sexlinien xx20
Pige/Kvinde på _ år