Spørgsmål:
Jeg har svært ved at komme selvom jeg er virkelig liderlig fordi at jeg er på psykiatrisk medicin og det irriterer mig virkelig meget hvad kan jeg gøre for at det bliver bedre ? Jeg har talt med lægen om det og de fastholder at det er godt at jeg har lysten og at jeg nok skal komme som jeg gøre indimellem

Svar:
Hej med dig
Vi ved selvfølgelig ikke, hvad for en slags medicin du bruger, men manglende udløsning/orgasme er desværre en bivirkning ved meget psykiatrisk medicin. Der kan gå lidt tid før kroppen vænner sig til medicinen og du får udløsning igen, som din læge har fortalt. Derfor må vi desværre skrive det kedelige svar, at tiden må være den eneste løsning.
Skriv gerne igen, eller ring og chat med en rådgiver, hvis du får brug for det. Vi har åbent på alle hverdage fra kl. 15 til 19, og vores telefonnummer er 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien