Spørgsmål:
Hejsa Håber I har det godt Mødte en mega lækker brunette i byen i weekenden og endte med at gå med hende hjem. Mens hun sidder og rider mig bliver hun ved med at sige at hun ikke burde gøre det her fordi hendes kæreste er ude og rejse vil blive pissed hvis han finder ud af det. Anede ikke hun havde en kæreste det fortalte hun først mens min pik var oppe i hende i stuen. Jeg knaldede med hende tre gange den nat og hun tog initiativ hver gang men blev ved med at sige hun ikke burde gøre det men alligevel hev fat i min pik og sagde åh nej det er noget lort vi har gang i hver gang jeg kom oppe i hende. Næste morgen vågnede jeg ved hun suttede min pik og da hun havde begyndte hun igen med at det var noget skidt vi havde gang i. Hun sagde jeg bare skulle lade som om det ikke var sket og aldrig havde været hjemme ved hende. Da jeg går fra lejligheden opdager jeg også der står to navne på døren. Et mande navn også Bagefter har jeg sådan lidt dårlig samvittighed, og overvejer om jeg skal opsøge ham og fortælle jeg har knepper hans kone. Men er det en god ide eller er det bedre jeg bare blander mig udenom og det så bare er hendes problem og samvittighed? Er også sådan lidt bange for at han måske giver mig tæv hvis jeg fortæller ham at hans dame har suttet min pik 4 gange på 6 timer i hans stue mens han ikke var hjemme. Nu har denne kvinde skrevet til mig da jeg kom hjem fra arbejde og fortæller mig hun savner mig og vil mødes i skjul for at være sammen igen. Mvh Flot fyr-98

Svar:
Hej med dig
Det lyder som en turbulent weekend. Du spørger om du skal fortælle hendes kæreste, at I har haft sex. Det kan vi ikke afgøre for dig, men det er sjældent en god idé at blande sig i andres kæresterelationer, især når man ikke kender til forholdets natur. Det kan også være relevant at overveje, hvorfor man vil fortælle det. Er det reelt for kærestens skyld eller er det for at komme af med en dårlig samvittighed? Det er rigtig ofte sidstnævnte, hvorfor vi gerne vil understrege, at det umiddelbart ikke er dit ansvar hvorvidt andre mennesker holder sig inden for deres (eksklusive?) forhold.
Dog har du et ansvar (hovedsageligt overfor dig selv) ift. om du vil fortsætte med at ses i skjul som hun foreslår. Du har ikke rigtig beskrevet, hvordan du har det med situationen udover den dårlige samvittighed. Hvad tænker du selv om det hele? Hvordan var det at have sex med en, der gentagne gange sagde, at det var forkert? Har du selv lyst til at ses igen? Ville du måske se dig selv i et andet lys, hvis I forsatte med at ses? Det lyder uanset som en meget forvirrende/rodet relation at begive sig ud i, hvor manges følelser kan komme i klemme. Igen kan vi ikke afgøre det for dig, men det er nok en god idé at tjekke ind med dit moralske kompas og samvittighed, og vurdere om du har lyst til at være i en relation under de præmisser.
Vi har faktisk lidt svært ved at vurdere graden af alvoren i dit spørgsmål, men vi håber, at du fik lidt stof til eftertanke. Du er velkommen til at skrive på chat eller ringe på 70 20 22 66 på hverdage mellem 15 og 19 til en uddybende snak, hvis du har lyst til at snakke om situationen yderligere.
Mvh sexlinien, Xx130