Spørgsmål:
Hej sexlinen jeg skal måske have sex med en prostitueret problemet er bare at hun vil have jeg holder i en time hvordan gør jeg det når det også er min første gang?

Svar:
Hej tak for dit spørgsmål.
Til at starte med vil vi bare lige sige, at holde en time til penetrations sex, er ret lang tid. Hvilket godt kan komme til at gøre lidt ondt og måske er et form for ideal om at sex skal vare i lang tid. Men hvis det fungere er det selvfølgelig også helt fint. Vi vil også lige sige at der ikke er en korrekt varighed af et samleje. Og et langt samleje ikke nødvendigvis betyder et godt samleje.
Det er også fint at være opmærksom, at sex er meget andet end pik i skeden. Hvilket også kan betyde at manden kan holde længere, fordi man holder nogle pause fra penetrationen. Mange oplever både bedre og at sexen kan vare længere, ved at være opmærksomme på dette.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du meget velkommen til at skrive til os på chatten eller ringe til os på telefon nummeret: 70202266. Vi har åbent alle hverdage mellem 15-19
Med venlig hilsen
Sexlinien XX19