Spørgsmål:
Jeg ved ikke om I kan svare på dette spørgsmål? Jeg er begyndt på Sertralin mod dep, men min penis vil ikke blive stiv, skyldes det medicinen?

Svar:
Hej med dig!
Hvis det ikke har været et problem for dig inden du startede på medicinen, kan det godt være det skyldes den ja. Sertralin mod depression har for nogle bivirkninger, der påvirker rejsningen. Det er en relativt almindelig bivirkning, men den kan godt gå over efter lidt tid, når kroppen har vænnet sig til medicinen.
Hvis det ikke går over af sig selv, anbefaler vi, at du ringer til lægen og får en tid, så I sammen kan finde en løsning.
Vi ønsker dig held og lykke,
De bedste hilsner
Sexlinien XX11