Spørgsmål:
Kan man komme til at tisse imens man har sex? Jeg er en pige på 17, og næsten hver gang jeg har sex, eller selv onanerer er det lidt som om jeg tisser en smule når jeg når “klimaks” (selvom jeg ikke kommer). Men så alligevel ik, for det har ingen lugt eller farve, og det sker også selvom jeg har tisset inden. Mine venner siger at man ikke kan tisse når man har sex, og at jeg bare er heldig og have fået en sprøjteorgasme. Men er altså ikke sikker på at jeg nogensinde har fået en orgasme før, føler ikke jeg rigtig kan “toppe” på grund af at det bare løber ud af mig så snart noget føles rart. Så ved virkelig ik hvad det er og er mega flov over det.

Svar:
Hej med dig, og tak for dit spørgsmål!
Man kan teknisk set godt tisse under sex, men det ville du formentlig kunne mærke, at du gjorde, hvis det var det. Det lyder umiddelbart heller ikke som om, at det er tis, når det hverken har lugt eller farve. Det lyder som om, det godt kunne være den væske, der somregel kommer, når man bliver tændt, altså våd. Det kan også godt være en sprøjteorgasme.
Vi er ikke helt sikre på, forskellen i dét du oplever som et klimaks og en orgasme. Man kan godt have en orgasme, der ikke føles så voldsom. På den anden side, kan man også godt ”sprøjte”, men uden at få en orgasme samtidig. Uanset er det slet ikke flovt, og hvad end væsken er, så hjælper den med at gøre samlejet rart for både dig og din partner. Penetrerende sex fungerer nemlig ikke godt uden lubrikation.
Vi håber, at du kunne bruge svaret. Hvis du har brug for at tale mere om det, så er du meget velkommen til at ringe eller skrive herind på chatten på hverdage mellem 15-19. Vores nummer er 70 20 22 66.
De bedste hilsner,
Sexlinien XX11