Spørgsmål:
For nogle uger siden da min fyr og jeg var i gang med sex og jeg skulle give ham et blowjob, fik han pludseligt mavekramper og en stikkende fornemmelse i maven, dette skete kun hvis jeg gav ham et blowjob og var ikke et problem med penetrerende sex. Vi havde aldrig oplevet problemet før og har heller ikke oplevet det efter, det var kun lige i den situation. Nu er vi begge meget nysgerrige på hvad det mon var der gjorde det?

Svar:
Hej. Tak for dit spørgsmål.
Det er lidt svært og sige hvad det kan være. Umiddelbart vil vi tror det er nogle harmløse muskelkramper. Disse kommer fordi din fyr måske har kigget ned på dig imens du gav ham et blowjob, dermed er han kommet til at spænde meget i sine mavemuskler. Hvis man spænder meget i sine muskler kan de godt gå i krampe, det kender du måske fra træningscentret
Muskelkramper kan godt føles lidt som stikkende fornemmelse i maven.
Siden det kun er sket den ene gang vil vores bedste bud være at det er det.
Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål.
Ellers er du velkommen til at kontakte os igen alle hverdage fra 15-19
Mvh Sexlinien xx23