Spørgsmål:
Jeg har lige så længe jeg kan huske haft 2 små blære på pikken . Den ene sidder på min forhud den anden på toppen af pikhovedet. Jeg har aldrig skænket dem en tanke end til i sidste uge hvor jeg skulle havde sex med en pige for første gang. Da hun så dem flippede hun ud og mente det var kønsvorter og ville ikke havde sex med mig af frygt for at blive smittet, Jeg tror ikke selv det er kønsvorter for da jeg er jomfru kan jeg vel ikke være smittet med hpv kan jeg ? Pigen har haft sex et par gange og har altså set en pik før og hun påstod hun aldrig havde set noget lignende før Nu er jeg usikker på hvad jeg skal sige næste gang jeg skal havde sex med en pige. Hvad kan det være ? Smitter det. Håber, at i kan hjælpe.

Svar:
Hej med dig
Kønsvorter kommer ofte som udbrud og går væk af sig selv, så hvis de to blærer har altid været der, er der nok ikke tale om HPV eller herpes.
Vi kan desværre ikke vurdere, hvorfor du har to blærer på din penis. Så det vil være en god ide at få dem tjekket hos lægen.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX134
Dreng/Mand på _ år