Spørgsmål:
Hej, Jeg er er dreng på 17. Grunden til at jeg skriver er at jeg er seksuel aktiv og jeg har haft sex med min kærest emfaserne af gange. Men efter vi er stoppet på efterskole ser vi kun hinanden 3 gange om ugen. Mit problem er at når vi har sex føler jeg at jeg kommer alt for hurtigt. Nogen gange går der måske kun 1 minut og hvis det er uden kondom så føler jeg næsten jeg skal komme i det den bliver stukket ind. Min kæreste klager ikke over det men alligevel er det Irreterende fordi jeg føler ikke jeg kan give hende den sex som hun fortjener. Er der evt noget man kan gøre så man måske kunne holde i 10-15 min

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Yes, det kan du tro. Du kan træne din udholdenhed, ved at øve dig i at være "lige ved at komme". Og en super teknik er start-stop onani. Det vil sige at du onanerer, og hvis du føler dig tæt på at komme, så slipper du pikken og undgår at komme. Når du så kan fortsætte lidt igen, gør du det. Det er lidt ligesom et spil, hvor du næsten når klimaks, og på et tidspunkt kan du nok ikke holde mere. Men jo mere du gør det, jo nemmere får du ved at kontrollere hvornår du vil have udløsning.
Du kan også se mere om det inde på sexlinien.dk, bare klik hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109