Spørgsmål:
Hej, Jeg er en dreng på 14 år, som har meget lyst til sex. Jeg er endnu jomfru, men glæder mig meget til det sker. Dog er jeg bange for, om jeg vil kunne finde ud af det, og så oplever jeg også at min pik ikke bliver helt stiv, når jeg onanere, og det er også noget jeg er lidt bange for, ikke vil kunne føre til ordentlig sex. Er der normalt?

Svar:
Hejsa, Tak for dit spørgsmål.
Det er da dejligt, at du glæder dig og har lyst til at skulle have sex.
Der intet af det du skriver, som ikke lyder normalt. Det er helt normalt at være nervøs over at skulle have sex første gang, og f.eks. have tanker om man kan finde ud af det. Det er også helt normalt ikke at have haft sex når man er 14 år gammel. I forhold til det med at blive helt stiv, så er det forskelligt fra pik til pik hvor hård og bøjelig den er når den er stiv, så tænker også at dette lyder normalt.
Vi håber, det var svar på dit spørgsmål. Hvis det ikke var er du velkommen til at skrive til os på chat eller ringe til os på 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Venlig hilsen
Sexlinien XX19