Spørgsmål:
Hej. Jeg har problemer med at komme når jeg har sex med min kæreste. Jeg er altid lige ved at komme men så når jeg kan mærke at det er på vej så er det ligesom om at det forsvinder og så kan jeg mærke der op igennem maven og op til brystet. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det helt. Men jeg synes at det er mega irriterende. Hilsen Dreng, 15 år

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Det kan være at din krop lige skal vænne sig til at komme, også når du er sammen med din kæreste. Hvis du kan komme, når du onanerer, så kan det være at der ikke går længe før du også kan med din kæreste. Du kan prøve at trække dig ud og onanere til du er ved at komme, og så stikke den ind igen. Måske kan det hjælpe dig til at komme sammen med hende.
Du kan læse mere på vores side om "Manglende sædafgang" på sexlinien.dk. Klik hér
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109