Spørgsmål:
Hej der er noget jeg er meget i tvivl om Når mig og min kæreste har sex så føles det tit som om at jeg skal tisse, også selvom jeg lige har været på toilettet, jeg har læst at det kan være fordi man er ved at få en sprøjte orgasme, er det det? Og er det overhovedet muligt at komme til at tisse imens man har en pik oppe i sig, fordi har nemlig også læst at det ikke er muligt, tak på forhånd.

Svar:
Hej! Tak for dit spørgsmål.
Det er helt almindeligt at føle, at man skal tisse, når man er ved at få en orgasme. Nogle kan også opleve det, hvis de får en sprøjteorgasme, men det er meget forskelligt fra person til person, hvordan man oplever en orgasme
Det er muligt at tisse, mens man har noget oppe i sig, men det er meget sjældent. De fleste stopper som regel, hvis de skal tisse. Hvis du lige har tisset, så er blæren som regel tom, og så kan der ikke komme særlig meget ud.
Vi håber, at det var svar nok på dine spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive eller ringe ind på 70202266. Vi har åbent alle hverdage mellem 15 og 19.
Hilsen Sexlinien