Spørgsmål:
Hej jeg er en dreng på 15. Mig og min ven, vi har haft sex. Og jeg kom til at sprungte cum, I hans røv. Hvad skal vi gøre. Skal jeg gå i bad, eller skal han gå i bad. Det er ham, som fik det i røv, og jeg sprungte kun. Så hvem skal gå i bad. Hvordan for man sygdomme under sex. Hvis jeg sprungter cum, ind i min vens røv. For han en sygdom eller for jeg. Når jeg har den inde i ham.

Svar:
Hej. Tak for dit spørgsmål
I kan begge to gå i bad efter sex. Det kan være rart at blive vasket, både for din ven, som har cum oppe i røven og for dig, som har haft din pik oppe i hans røvhul. Men et bad fjerner ikke sexsygdomme. Når man har haft ubeskyttet analsex, kan begge parter risikere at smitte eller bliver smittet med en sexsygdom. Sexsygdomme smitter ved kontakt mellem slimhinderne. Man har blandt andet slimhinde på kønsorganerne, i røvhullet og i mundet.
Hvis I har haft ubeskyttet sex, er det derfor en god idé at kontakte læge eller en klinik for sexsygdomme, hvor I kan blive testet. Du kan finde en liste over klinkker for sexsygdomme her
Vi håber det var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på 70 20 22 66.
Venlig hilsen Sexlinjen