Spørgsmål:
Hej, jeg er en mand der har sutterne pik på en jeg ikke kender i Spanien. Jeg er nervøs for om jeg kan blive syg eller få kønssygdomme ved at have suttet pik på en mulig prostitueret.

Svar:
Hej med dig
Mange sexsygdomme smitter ikke lige så let, når du har oralsex. Men der er stadig en risiko for at blive smittet. Det er derfor en god idé at blive testet for sexsygdomme i svælget, når du har haft ubeskyttet oralsex. Du kan se en liste over alle klinikker i landet, hvor du kan blive testet her. Du kan også blive testet hos din egen læge. Derudover vil det være en god idé at bruge kondom for at beskytte dig selv mod sexsygdomme fremover.
Læs mere om oralsex her
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. ellers er du altid velkommen til at skrive/ringe herind igen på tlf. 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage fra kl.15-19.
Hilsen Sexlinien, xx134