Spørgsmål:
Kære sexlinien. Jeg er en 22 årig mand, der har en kæreste. Jeg har købt flere brugte trusser som kvinder sælger online. Køber somregel dem der er lidt fissepletter i, samt lidt mensblod i. Jeg onanerer så med trusserne rundt om min pik. Min kæreste aner intet, men er det forkert at gøre?

Svar:
Hej, tak for dit spørgsmål! Det er svært at svare på om det er okay eller ej, da det i sidste ende kun er vigtigt om du og din kæreste har det godt med det. Kærestepar har meget forskellige grænser og forståelser af hvornår noget er utroskab eller ej. Nogle definerer det udelukkende som kys og/eller sex med andre, hvor andre også føler at det at flirte med andre, danse tæt, se porno, og/eller fantasere om andre, og gælder som utroskab. Det kan også være at hun/I føler at det er okay at gøre nogle af de ting, så længe at I begge er ærlige omkring det og ikke skjuler noget. Fordi det er så forskelligt fra person til person, kan det være en rigtig god ide, at snakke med din kæreste om hvordan hun definerer utroskab, og hvilke spilleregler der er i jeres forhold.
Du kan også overveje, om det er vigtigt for dig, at det er andre kvinders trusser, og ikke din kærestes. Hvis ikke, kunne du måske spørge hende, om du må beholde et par af hendes trusser, til når I ikke er sammen og du savner hende.
Håber at det giver mening, og ellers må du endelig skrive eller ringe ind!
Bedste hilsner,
Sexlinien