Spørgsmål:
Hej jeg har haft problemer med min penis igennem længere tid 6 (måneder) ved at den efter sex og onani, bliver huden tør og derefter sprækker, har i en ide til hvad det kan være, jeg har en partner og vi bruger ikke kondom.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Der kan være flere årsager til at din hud på penis sprækker efter sex og onani, og vi kan desværre ikke vurdere, hvilken årsag der er størst sandsynlig for dig. Nu hvor det har været et gennemgående problem igennem 6 måneder, vil vi anbefale, at du tager til lægen. Din læge vil kunne undersøge din penis og der ud fra vurdere, hvad der kan skyldes din tørre hud.
Vi håber du kan bruge vores svar. Du er altid velkommen til at skrive herind igen eller gøre brug af vores chat eller telefon i hverdage mellem kl 15-19.
Mvh, Sexlinien
Dreng/Mand på _ år