Spørgsmål:
hey jeg er en dreng på 13 år. Når jeg onanaere og er lige ved at få en orgasme føles det som om, at jeg skal tisse. Så plejer jeg ath ive min fårhud tilbage og "tisse". men jeg er i tvivl om det er tis eller kom. Det er ikke gult og lugter ikk af tis men det føles ligsom at tisse. når jeg ikke gør det drypper jeg bae lidt ud af pikken og det er kom. men ved ikke om de to er det samme. pls hjælp mig

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål.
At få en orgasme kan føles meget forskelligt fra person til person, og det er derfor svært for os at afgøre, hvorvidt det du oplever er almindeligt for dig eller ej. Har du tidligere oplevet, at det føltes anderledes for dig, når du onanerede? Når man som dreng får orgasme (følelsen), så er det et led i ens pubertet, at orgasmen også kommer til at hænge sammen med udløsning (sæd, der kommer ud af pikhovedet). Måske din krop netop er i en fase af puberteten, hvor den er igang med at starte sæd-produktion, og det derfor endnu ikke ser ud, som du måske tænker, at sæd ser ud? Vi er som udgangspunkt ikke bekymrede overhovedet. Hvis du har brug for at tale med en person om det, som i højere grad kan sige noget om lige præcis din krop, så kan du måske overveje at tale med din læge?
Vi håber, at du blev en smule klogere - du er altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage mellem kl 15 og 19.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx125
Dreng/Mand på _ år