Spørgsmål:
Jeg bryder mig ikke om at blive penetreret, da jeg ikke bliver stimuleret/tændt af det. Det eneste jeg synes er dejligt er hvis min partner bruger vibrator på mig. Er det normalt?

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Ja, det er faktisk meget almindeligt at en fyrs pik mærker meget stimulans ved sex inde i skeden, og kvinden ikke mærker så meget stimulans, fordi bl.a. skedelæberne og klitorissen bliver lidt overset. Og derfor kan det være at du mærker flere af dine erogene zoner bliver stimuleret, når vibratoren sætter din krop i svingninger. Det kan være at jeres sex kan få et lille remix, hvis nu vibratoren kan være lidt med, på klitoris eller læberne, når han er oppe i dig. Man kan også få penisringe med vibrator i, som får pikken til at vibrere og føles større.
Det kan være, at du begynder at tænde mere på det, hvis de ting du godt kan lide bliver blandet mere sammen med det din partner kan lide.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109