Spørgsmål:
Heey jeg har et problem. Jeg har min kæreste på 16, som jeg nu har været sammen med i 1,5 år. Ift sex i vores forhold, det eneste vi gører er hun giver mig Blowjobs/Deepthroats, hvor jeg ender med at give udløsning i hendes mund/hals. Personlig for mig, er jeg vild med det. Men problemet er så at jeg så en Reddit post, hvor en fyr beskrev at han har den samme seksuelle omstændigheder, hvor folk i kommentarer kalder ham for egoist og alt det. Jeg er bange for om jeg er egoistisk, siden jeg er glad for det som det er. Min kæreste har på samme måde.

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål!
Alle har sex på meget forskellige måder, så det kan være så godt som umuligt at sammenligne med andre. Når du beskriver hvordan det eneste sex I har er at hun giver dig blowjobs/deepthroats, så bliver vi dog alligevel lidt nysgerrige på, hvorfor det mon er den eneste form for sex I har?  Kan i tale åbent om jeres lyster og behov? De kan nemlig nemt ændre sig over tiden. Grunden til at deltagerne i debatten kalder det egoistisk, er højst sandsynligt nok fordi at der her er tale om en form for sex, hvor kvinden ikke modtager nogen form for kærtegn, slik eller berøring på hendes erogene zoner, og det ville mange kvinder måske savne. Men ikke alle er ens, og hvis både din kæreste og dig er tilfredse med kun at have blowjobs/deepthroats, så bør du prøve at undgå at lade kommentarerne gå dig for meget på.
Vi håber at du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du meget velkommen til at kontakte os igen. Enten her på brevkassen, eller hos vores telefon og chatrådgivning. Nummeret er: 70 20 22 66. Vi har åbent på alle hverdage fra 15-19.
Bedste hilsner Sexlinien