Spørgsmål:
Jeg har altid følt mig stærk tiltrukket af kvinders hår og frisure. Især pagehår tænder mig. Hvorfor er det sådan. Også frisørkblade har min interesse

Svar:
Hej. Godt du skriver.
Vi mennesker kan blive tiltrukket af mange forskellige ting. Det er der ikke noget galt med. Det er helt normalt, at man kan blive en smule usikker, hvis man tænder på noget, som der ikke bliver snakket så højt om i ens omgangskreds. Men der er ikke noget, som er bedre at finde tiltrækkende end noget andet. Det handler bare om, hvad man selv syntes er flot.
Det er fint, at du har opdaget, hvad der tænder dig. Det har givet dig en mulighed for at udforske det, og på den måde lære dig selv og sin seksualitet bedre at kende.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner,
Sexlinien