Spørgsmål:
Hvad med at skrive lidt om emnet unisex. Jeg finder emnet intersant Jeg synes at en pige i drengetøj og med superkort hår er noget så sexy. Men man læser bare ikke så meget om det.

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Ja, altså vi har sider der handler om at bøje normerne for, hvordan man kan udtrykke sig uanset hvilket køn man associerer sin egen krop med, eller hvad andre associerer ens krop med.
Du kan se siderne ved at klikke på følgende ord: Non-binær, Queer, Gender-bending.
Det lyder fedt at der er nogle former for styles du synes er sexede. Men du kan jo også prøve at tænke over, hvad der er unisex ved en pige i "drenge-tøj"? Er alt tøj så ikke unisex, hvis bare der er flere som tør bryde med det "normale", og gå i noget andet tøj end hvad andre forventer?
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109