Spørgsmål:
Har moget der ligner tag knopper på siden af hoved men har også meget må røde prikker på selve hoved ville bare høre hvad det kunne være

Svar:
Hej med dig,
Knopper på penis kan have mange årsager. Nogen gange er det en hel almindelig tilstand, som går over af sig selv med tiden. Men det kan også skyldes infektioner i huden med bakterier eller svamp, og det kan selvfølgelig også være at du har en sexsygdom - for eksempel kønsvorter.
Hvis knopperne ikke går væk af sig selv inden for relativt kort tid, så vil vi anbefale at du kontakter din læge, så du kan få noget behandling, hvis det er nødvendigt.
Hilsen Sexlinien
Dreng/Mand på _ år