Spørgsmål:
Hej jeg har flere forskellige spørgsmål mit første spørgsmål er hvis en pige har mistet sin mødom i sin fortid og en man blir gift med hende kan han godt finde ud af det til bryllupsnatten eller er det forskelligt eller kompliceret til at han finder ud af det ? Mit andet spørgsmål har lidt dårlig lugt ved min under liv hele tiden jeg går i bad hele tiden og vasker mig godt og grundigt men der sker ik noget blir hurtigt svedig der nede og ved ik helt hvorfor er os lidt bange for i fremtiden en kvinde vil ik acceptere det hva kan jeg gøre i denne situation ? mit andet spørgsmål jeg har haft et par gange sex generelt fx blowjob og sex ved ik hvorfor jeg cummer så hurtigt ud der går ik nogle gange 5 min eller hurtigere der var kun en gang hvor jeg kun ha sex uden at cumme i 15 min men els ikke hva kan jeg gøre i denne situation ? Mit andet spørgsmål jeg ved ik når jeg har sex så er jeg ik så hurtigt i i alle positioner fx doggy eller ridning eller andre positioner er det måske begynder jeg ryger eller fordi måske jeg ik har så gode gluten ved ik ellers normalt træner jeg 3 gange om ugen og arbejder som flyttemand hva kan jeg gøre i den situation til at blive bedre men det alle min spørgsmål ved godt det langt lange det må jeg undskylde for jeg har brug for svare på dem hvis det er muligt og tak for hjælpen hvis du kan svare på dem god weekend

Svar:
Hej og tak for dine spørgsmål.
Jeg kan se du har flere forskellige spørgsmål i dit brevkasse spørgsmål, så jeg vil lige prøve at lægge dem ud her først, sådan som jeg forstår dem.
1. Kan man se på en pige, når hun har mistet sin mødom?
2. Trods god hygiejne oplever du en lugt i/ved dit underliv, hvad kan det skyldes og hvad kan man gøre ved det?
3. Hvad kan man gøre ved hurtig sædafgang?
4. Jeg har ikke samme hurtige rytme i alle sexpositioner, hvordan kan det være?
Jeg håber jeg har forstået dine spørgsmål ordentligt og så vil jeg prøve at svare på dem alle så godt som muligt.
1. Det korte svar er nej, man kan ikke se når en pige har mistet sin mødom. Der har tidligere været myter om 'jomfruhinden' og at den skulle springe når en pige har sex første gang og at dette skulle være noget man så efterfølgende kan se inden i pigens skede. Det er dog ikke tilfældet da jomfruhinden ikke er en hinde som der på den måde springer når en pige har sex.
2. Det er selvfølgelig mega træls at opleve dårlig lugt ved/i underlivet trods god kropslig hygiejne. Noget man skal være varsom med er hvilke former for sæbe man bruger til at vaske sit underliv med, da nogen kan opleve at sæbe faktisk kan gøre lugten være. I sådanne tilfælde kan det være en ide at prøve at skifte til en neutral kropssæbe uden tilsat parfume etc. En anden årsag kan være hvis du har opbygget nakkeost under din forhud. Nakkeost er et tyndt lag af talg som alle i større eller mindre grad opbygger ved deres kønsorganer og hos drenge/mænd tenderer det til at sætte sig under forhuden. Derfor er det vigtigt at når du vasker dig at du sørger for at trække forhuden tilbage og forsigtigt skylle evt. skidt væk der skulle sætte sig der. Der er jo desværre også det faktisk at vi alle sveder i løbet af dagen og nogen tenderer til at svede mere end andre, særligt også hvis man har et fysisk hårdt job som dig selv i og med du er flyttemand. Så en god ting at gøre er nok som du allerede gør at gå ofte i bad og sørge for at vaske sit tøj, da lugten også kan sætte sig i dine bukser.
3. Ift. dit problem med tidlig sædafgang så er det er 'problem' som rigtig mange mænd oplever, så du er ikke alene om den. Der kan være mange årsager til at man oplever tidlig sædafgang og der er ikke en klar løsning på det. Du kan overveje, hvis du føler du er ved at komme hurtigt at stoppe med det I er igang med (om det så er penetrationssex eller blowjob) og i stedet bare tilfredsstille kvinden for en stund. På denne måde kan du selv holde længere ved at du får nogle pauser. Hvis ikke du allerede bruger kondom kan du overveje at bruge kondom uanset om det er ved blowjob eller penetrationssex, da dette også for nogen kan gøre at de ikke kommer lige så hurtigt. Hvis du ved du skal til at have sex med en kan du også overveje at onanere inden da dette for nogen kan gøre at de holder længere. Ofte har tidlig sædafgang også noget med ens mentale stadie at gøre - om man er nervøs, spændt, opstemt - og det kan derfor være svært at sige præcis, hvad der kan hjælpe dig, men du kan jo prøve dig frem med nogen af de ovennævnte foreslag.
4. Det med at du ikke har lige så god rytme/ikke er lige så hurtig i alle positioner er meget normalt. Hvor 'hurtig' man kan være afhænger af hvilken position ens krop er i samt hvordan man passer sammen med den person man har sex med. Samtidig behøves sex ikke være hurtigt og der er ofte mange som også tænder på/godt kan lide at sex nogle gange foregår lidt langsommere. Derfor er det ikke som udgangspunkt et problem at du har forskellige rytmer i forskellige stillinger. Såfremt du har sex med en og kan mærke du bliver træt/skal have pusten så kan I jo overveje at skifte til en stilling hvor det nærmere er pigen der sætter rytme, f.eks. ved at hun rider dig.
Håber du kan bruge vores svar til noget og hvis du har flere spørgsmål eller vil have noget uddybet så kan du altid skrive ind til os på vores chat eller ringe til os (70202266) i hverdage fra 15-19.
Mvh. Sexlinien, xx20
Dreng/Mand på _ år