Spørgsmål:
Min kæreste har fået klamyida piller - en 10 dags kur, 2 piller pr dag. Men hvornår må vi have sex igen, fra nu af også 14 dage frem, eller når kuren er endt også 14 dage frem?

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål!
Det anbefales at man efter end behandling venter 1 uge med at have sex igen.  Det betyder altså at din kæreste og dig alt i alt skal vente 17 dage med at have sex, fra den dag din kæreste starter med at tage sin medicin.
Vi håber at du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen - enten her gennem brevkassen eller på vores telefon og chatrådgivning, hvor du kan få direkte rådgivning på alle hverdage ml. 15 og 19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien