Spørgsmål:
Kan man få tør hud på fingrene hvis man giver for ofte finger til sin kæreste, har nemlig kun problemer med tør hud på højre hånd og det er den jeg bruger til det?

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål!
Det kan man rent faktisk godt. Skedesekret er som regel ret syrligt, og derfor kan det godt udtørre din hud lidt. Det kan dog også bare være at det er fordi du generelt bruger din højre hånd mest, og den derfor også bare er mest udsat for slid.
Så det er nok bare med at finde en god fed creme at smøre på hånden.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Vi har åbent for vores telefon og chatrådgivning på alle hverdage ml. 15 og 19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien
Dreng/Mand på _ år