Spørgsmål:
Jeg er en dreng på 14 og jeg vil gerne vide om min pik er stor nok. Den er 10 til 11 cm når den er slap og 18 til 19 når den er hård.

Svar:
Hej. Tak for din henvendelse.
Vi får mange spørgsmål omkring størrelsen på pikken. Alle pikke er forskellige og alle pikke er ”store nok” til at være dejlige at onanere med og at have sex med. Forventningerne til størrelsen på pikken kommer ofte fra porno. Det er langt fra de fleste der har en pik som i pornofilm og det er slet ikke nødvendigt at have en kæmpestor på for kunne tilfredsstille en anden. Her kan du læse mere om pikken og størrelse
Vi håber at dette var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70 20 22 81 alle hverdage fra 15.00 – 19.00.
Med venlig hilsen
Sexlinien
Dreng/Mand på _ år