Spørgsmål:
Hej jeg er en dreng på 15 år Min penis har en underlig tissehuld som ikke ligner andre drenges tissehuld og ved ikke om det er normalt eller Aj

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål.
Det giver super fin mening, at du reagerer på at din penis ser anderledes ud end andres, og det kan godt virke lidt skræmmende. Generelt kan man sige at kroppe er forskellige, så det er penisser selvfølgelig også. Det lyder ikke til at der skulle være noget galt med dig, men hvis det gør ondt når du tisser eller på andre måder generer dig, så kan du altid gå til lægen og tjekke om der er noget "galt".
Hvis du ikke synes vi besvarer dit spørgsmål eller du har fået flere spørgsmål, så kan du skrive til os igen, chatte med os eller ringe. Vores nummer er  70 20 22 66 og vi har åbent alle hverdage mellem 15 og 19.
Mvh. Sexlinien
XX128.
Dreng/Mand på _ år