Spørgsmål:
Hej Brevkasse Min hersker og jeg selv(24/7 Slave) Har været sammen i 15 år. Vi lever i et forhold hvor grundpillen til alt er Pik størrelse,og størrelses forskel. Jeg Bliver stadig glad dybt inde i mit hjerte, når vi sammenligner hans store pik med min lille tøse tissrmand. Mine 2 spørgsmål er : må/ kan jeg begynde at tage kvindelige kønshormoner? Og (ifølge) min hersker vil jeg på ingen tid udvikle rigtige dame bryster osv, fordi jeg har dame hofter og 55/45 dame/ mand i forvejen? Ps er det rigtigt at dame hormoner ændrer ens Hjerne også?

Svar:
Hej med dig, og tusinde mange tak for dit spørgsmål! :)
Hvis du skal tage kvindelige kønshormoner, skal du have en samtale med din læge. Her vil din læge tale med dig om, hvorvidt du lider af kønsdysfori, og ønsker at ændre din biologiske mandekrop til en kvindekrop. Det er altså en samtale du skal have med din læge, som altså skal henvise dig videre til nogle eksperter, der så kan vurdere om det kan være relevant for dig. Vi kunne rigtig godt tænke os at have haft flere informationer om dig - så kunne vi give dig en mere fyldestgørende rådgivning.
Vi er f.eks. lidt i tvivl om, hvad du mener med at du er 55/45 dame/mand? Er du født interkøn, med f.eks. både mandlige og kvindelige kønsorganer? Eller er der blot tale om at du både har mandlige og kvindelige kønstræk, men kun mandelige kønsorganer?
Kroppe er vidt forskellige, og reagerer meget forskelligt på hormonbehandling – så hverken dig eller din hersker kan vide hvor lang tid det ville tage at udvikle damebryster.
Det er sandt at mange mennesker der tager hormoner beretter om at kunne mærke en forskel i deres følelsesliv og adfærd. Nogle har fortalt at de har følt sig mere følsomme efter de er startet på østrogen, men igen er det nok ikke tilfældet for alle.
Ville du have lyst til at ringe herind? Så vil vi være i stand til at stille dig flere spørgsmål, og dermed også give dig en mere uddybende rådgivning.
Vi har åbent på alle hverdage fra kl. 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien
Dreng/Mand på _ år