Spørgsmål:
Jeg er en pige på 14 og jeg har prøvet at kigge der nede med er spejl men jeg kan ikke finde skedeåbningen. Det vil sige at jeg gerne vil prøve at onanere men kan ikke finde ud af hvor hullet er?

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Du kan prøve at slikke på en finger og røre i cirkler indtil du finder hullet. Du kan også prøve at onanere din klitoris og skelæberne med våde fingre, de er meget følsomme og kan hjælpe med at udvide skeden.
Du kan se mere om onani på sexlinien.dk. Klik hér for link.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109
Pige/Kvinde på _ år