Spørgsmål:
Hej. Jeg har nogle smerter/jag/skærende karakter i min klitoris. Det kommer og går i kortere og længere perioder. Det føles som nogle nerve tråde som der bliver hevet i. Det kommer hvis jeg f. Eks rejser mig op eller bukker mig ned eller squats til træning Det gør virkelig ondt og er meget generende. Har i nogen ide om hvad det kan være

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Måske kan det være vulvodyni - smerter, kløe, rødmen og irritation.
Når du rejser dig op eller bukker dig ned, så gnider huden af din klitoris med dit tøj, og det kan måske være derfor smerterne bliver udløst.
Det lyder som generende symptomer, men du kan prøve at bestille en tid til gynækolog og fortælle om dine symptomer. Så kan I sammen du finde ud af om der er tale om vulvodyni eller noget andet du kan få behandlet.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109
Pige/Kvinde på _ år