Spørgsmål:
Man siger at kvinder har tre huller, er de alle i fissen eller tæller røvhullet med? Og andet spørgsmål er vedrørende kan der komme væske ud af klitoris eller er det kun urinrøret og skeden?

Svar:
Hej, og tak for dine spørgsmål!
Man kan sige at kvinder (og andre med fisser) som regel har to huller i fissen.
Det ene er urinrørets åbning, som kan være lidt svært at se, men det sidder lidt under klitoris.
Det er fra urinrøret, at der kommer tis.
Under urinrøret sidder skedeåbningen, som er et større hul. Der kan komme væske ud i form af udflåd, lubrikation og menstruationsblod.
Der kommer ikke væske fra klitoris.
Røvhullet/anus/endetarmsåbningen sidder under fissen og altså under skedeåbningen. Der kommer næsten heller ikke noget væske eller lubrikation fra endetarmsåbningen.
Du kan også læse mere om fissenklitorisudflåd, endetarmsåbningen og meget mere på sexlinien.dk.
Vi håber det var svar på dine spørgsmål! Ellers er du altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15:00-19:00.
Hilsen Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år